'Amfiteatrvm', l'espectacle cultural de Tarragona de promoció turística per les nits d'agost

El patronat de turisme ha renovat l'experiència d'Història Viva per donar pas a una representació que aquest any s'emmarcarà dins dels Jocs Mediterranis
Presentació de l'espectacle 'Amfiteatrvm' al Patronat de Turisme de Tarragona
Presentació de l'espectacle 'Amfiteatrvm' al Patronat de Turisme de Tarragona | Caralp Mariné

 

La consellera de Turisme de l'Ajuntament de Tarragona i presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inma Rodríguez, ha presentat aquest matí, setze d'abril, la nova marca i imatge de l'espectacle de recreació històrica que se celebrarà a l'estiu a un dels espais més emblemàtics de la ciutat: l'amfiteatre. L'espectacle d'aquest any s'integrarà dins del Programa Cultural dels Jocs Mediterranis. 


Després de l'experiència de l'any passat amb Història Viva el Patronat ha decidit impulsar l'espectacle i atorgar-li una marca i una imatge pròpies, que van acompanyades d'un vídeo de promoció que el consistori ha llançat per l'ocasió. L'espectacle cultural dirigit a promocionar la ciutat se celebrarà tots els divendres i dissabtes d'agost i, com és costum, va dirigit a un públic familiar. Així doncs des del 27 de juliol i fins al 25 d'agost es durà a terme aquest esdeveniment que es farà a les 22 hores de la nit. D'aquí a un mes sortiran les entrades a la venda.

 

Segons ha informat la consellera l'espectacle, pel qual encara s'està elaborant el guió, mantindrà el relat de ciutat mediterrània però dotant-lo d'elements nous que augmentin l'espectacularitat, amb l'ajuda de la tecnologia i els efectes de so i imatge. «Volem oferir un espectacle innovador i una història que emocioni», ha declarat Rodríguez durant la presentació.  L'objectiu, ha dit, és oferir una experiència cultural atractiva que serveixi com a eina promocional de la ciutat.

 

 


L'èxit del 2017

Rodríguez ha fet un balanç molt positiu de la celebració d'aquest espectacle l'any passat, i ha recordat que es van exhaurir totes les entrades. Segons la consellera un 85% del públic que hi va participar es tractava de públic familiar i va ser aquest segment el que millor nota va atorgar a l'espectacle, un nou sobre deu. Un de cada quatre espectadors que participen d'aquesta activitat són estrangers i quatre de cada cinc provenen de fora de Tarragona. Tenint en compte la bona acollida de l'any passat el consistori ha decidit augmentar el nombre de passis de set a deu. 



Comentaris

envia el comentari