Vermut Miró presenta la seva nova imatge

Amb aquesta renovada imatge, la marca vol rendir homenatge a la ciutat de Reus, on va nèixer l'empresa i on s'inspira la seva essència
Així serà la nova imatge de l'empresa reusenca.
Així serà la nova imatge de l'empresa reusenca. | Vermut Miró

 

El Vermut Miró sempre ha estat present a l'hora de l'aperitiu de moltes formes diferents, amb una oliva, amb gel, etc. Enguany, l'empresa ha volgut commemorar l'evolució del seu vermut renovant la imatge corporativa i el packaging global.

 

Per això mateix, per tal de portar a terme aquesta feina, l'empresa ha escollit a l'agència Coleman amb qui ha col·laborat durant un any i mig. Cal assenyalar que per Vermut Miró aquesta nova evolució havia de ser molt curosa per tal de mantenir el vincle amb la imatge que ja existia.

 

Per aquesta raó, han conservat la gamma cromàtica de colors negres i vermells, però també han explorat noves rutes de disseny que partien de la identitat i orígens de la marca. El resultat ha estat un nou logotip, molt renovat, més dinàmic amb un packaging sofisticat i elegant, remarcant la personalitat de Miró.


Reus, el gran protagonista

D'aquí neix la nova ampolla, de vidre més obscur, més estilitzada, més lleugera, sostenible i responsable amb el medi ambient. També cal remarcar que el fons ara és més gran i destaca la inscripció de Casa Fundada a Reus el 1914.

 

A l'etiqueta també mostra el seu ADN, integrant l'escut de la ciutat de Reus, una rosa que es reconeix immediatament, fent un homenatge a aquest aperitiu i a la localitat que la vist créixer.

 

Per la seva banda, tal com explica el director general de Vermuts Miró, Carles Prats, el vertader repte era crear una nova imatge sense perdre el valor de l'àmplia trajectòria històrica de la companyia.


«A Vermuts Miró som creadors de fórmules de vins i licors, i ens vam especialitzar en el vermut des de fa més de 60 anys. Però entenem que el vermut és molt més que una fórmula. És un ritual, un moment de felicitat, i un estil de vida molt nostre, que ens acompanya des que som joves fins que ens fem vells».

 

Per aquesta raó, Carles Prats ha explicat que el nou eslògan de la marca serà «Vermut Miró, el de tota la vida». Aquesta nova imatge es podrà trobar en totes les ampolles a partir del pròxim mes de maig.



Comentaris

envia el comentari