El comerç de Reus, a debat

La jornada «A Reus Fem Comerç» està oberta tant a professionals com al públic general
Imatge d'arxiu de botigues de Reus.
Imatge d'arxiu de botigues de Reus. | Laia Solanellas.

 

El sector comercial de Reus debatrà sobre si mateix el proper 21 de març a Cal Massó. Unió de Botiguers, El Tomb de Reus i  l'Institut Superior de Comerç Komercium organitzen la jornada «A Reus Fem Comerç», que vol ser «un espai de debat i intercanvi de coneixement sobre present i futur». Està oberta a la participació tant dels professionals del sector com del públic en general.


Segons els seus organitzadors, es busca aportar eines al sector comercial que contribueixin a millorar la seva competitivitat. Començarà a les 13.30 h amb la rebuda institucional — amb participació de la regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, de la presidenta d'El Tomb de Reus, Gemma Molner, i el president d'Unió de Botiguers de Reus, Àlfred Pitarch — i es donarà pas a l'espai de debat a les 14.15 h. Serà moderat per Jordi Zaragoza, formador de l'Institut Superior de Marketing ESIC de Barcelona.

 

Zaragoza posarà sobre la taula aspectes com el nou model de consum, la fidelització dels clients, les campanyes efecties de les entitats comercials o l'actualització dels espais comercials. La jornada també comptarà amb una ponència de Lluís Serra, professor de Màrqueting Digital i Comerç Electrònic, entre altres, a la Universitat de Barcelona, la Pompeu Fabra i la Politècnica de Catalunya. La cloenda de la jornada està prevista a les 5 de la tarda.




Comentaris

envia el comentari