La campanya de l'Ajuntament pel vot pel nou nom de Seat se li gira en contra

Usuaris denuncien que el govern municipal no deixa votar l'1 d'octubre i que en canvi promociona una consulta amb poques garanties

Representants del govern de Tarragona —entre ells, l'alcalde Josep Fèlix Ballesteros o la portaveu Begoña Floria— així com les xarxes corporatives de la institució fan campanya aquests dies per tal que «Tarraco» sigui el nom triat per la companyia Seat per al seu nou cotxe. Aquest és l'únic topònim català que ha sobreviscut a la tria participativa engegada per l'empresa automobilística. La campanya del govern, però, ha comptat amb tota mena de comentaris satírics, sobretot al voltant de la negativa de cedir locals municipals per al referèndum de l'1 d'octubre, del que el PSC ha assegurat que no compta amb prou garanties.


D'aquesta manera, tant a les respostes a les publicacions a Facebook com amb els tuits, els tarragonins han volgut expressar el seu rebuig a què l'Ajuntament de Tarragona faci publicitat de la marca i del seu concurs. Un dels usuaris a Twitter ha decidit fer una prova de les garanties que ofereix el sistema i ha descobert que es podia votar simplement inventant-se una adreça de correu. Immediatament, el vot era comptabilitzat i així es podia anar fent. Altres usuaris també s'han sumat al joc i s'han inventat noms irònics.




Comentaris

envia el comentari