Tarragona vol rememorar l'atemptat d'Empetrol

Aquest 2017 es compleixen trenta anys del succés
L'atemptat d'Enpetrol. | Ajuntament de Tarragona

 

Quan es compleix el 30è aniversari de l'atemptat d'Enpetrol a Tarragona, la Biblioteca Hemeroteca Municipal ha fet una convocatòria a través de les xarxes socials per tal que la ciutadania expliqui la seva experiència. Tot plegat passarà a formar part del fons de la Biblioteca i servirà per fer bullir l'olla de cara a un acte programat per al proper 6 de juny a l'Antiga Audiència. L'acte consistirà en una presentació d'un documental realitzat per Vera Llombart Sanjuan en què s'entrevista set persones que van viure la nit del 12 de juny del 1987 des de diferents perspectives.




Comentaris
Lourdes
Recuerdo perfectamente esa noche Era como una película Mucha gente se iba en sus vehículos desesperados hacia ningún lugar espantados y sin saber ciertamente lo que ocurría . Por aquel entonces trabajaba en big-drum Y cuando llegué faltaba mucho personal que por miedo unos y otros por excusas perfectas no fueron a trabajar Miedo e incertidumbre serian las palabras que encajaban en ese día.
0
Loli
Ese dia nos pillo pescando en una barca en el mar, vimos una llamarada enorme y pensábamos que era el mechero de Repsol o un incendió, cuando llegamos al puerto de salou, nos explicaron lo que podía haber pasado. Nos fuimos a verlo desde lo más alto de salou y se veían todas las carreteras llenas de luces y sirenas de policía, bomberos, ambulancias......fue increíble!!!!
0
M Luisa
Esa noche recuerdo que estábamos con mi hermano en el hospital JoanXXIII aquello fué un caos, pero no marchamos a ningun sitio porque en casa teníamos a mi abuela muy mayor y nos quedamos con ella y a lo que Dios quisiera, pero pasamos mucho miedo
0
Eva
Por qué no se hace mención a la autoría del atentado?
1

envia el comentari