Problemes i queixes a Ferrari Land, només deu dies després de la seva obertura

El parc d'atraccions que l'escuderia té a Port Aventura, ha estat criticada per errades tècniques, falta d'espai i preus molt elevats
Imatge de l'accelerador vertical. | TarragonaDiari.cat

 

Només deu dies després de la seva obertura el nou parc d'atraccions Ferrari Land ja rep dures crítiques. Segons informa 'Crónica Global', el parc de l'escuderia de Fórmula 1 ja acumula diverses crítiques per errades de sistema tècnic, falta d'espai i d'atraccions i per fer pagar preus desorbitats als usuaris per entrar al complex que va obrir les seves portes a principis de mes. De fet, les xarxes socials ja s'han fet ressò dels problemes i queixes, ja que els usuaris les han utilitzat com a mitjà per mostrar la seva disconformitat i decepció.


'Crónica Global' ha pogut parlar amb un turista navarrès que anualment visita el complex d'oci de Salou, Enrique Ducun, que ha estat un dels primers a estrenar les atraccions del nou espai dedicat a Ferrari i comentava que hi havia «molt poques atraccions». A més, segons la seva experiència personal, per poder pujar a l'accelerador principal hi havia una cua d'una hora i mitja. «A l'hora i quart seguiem parats i sense cap mena de perspectiva d'avançar», explicava. Ducun va afegir que «la zona no està preparada per obrir», i que «Port Aventura és un parc fantàstic, que s'ha precipitat a obrir Ferrari Land el 7 d'abril».

 

A part de les desenes de visitants que han utilitzat les xarxes socials per comunicar els problemes, li hem de sumar la falta d'espai. Des d'intermediaris del sector turístic es qüestiona la xifra d'un milió de visitants anuals que tindria Ferrari Land segons les previsions. 'Crónica Global' també recull una sèrie de declaracions de persones relacionades amb el sector hoteler i on comenten que de moment hi ha poca expectació i que els hotels no venen gaires entrades a manca de veure quantes se'n compren per Internet.

 

El Red Force és l'atracció estrella. | Laia Solanellas

La direcció de Port Aventura, preguntada per la muntanya de queixes per 'Crónica Global', no hi hauria donat resposta, tot i que apunten que han realitzat una enquesta de valoració durant la Setmana Santa per a poder recollir informació de quins eren els errors i què és allò que li manca al nou espai dedicat a la marca italiana. De fet, Ferrari Land ha actualitzat la seva pàgina web amb més informació sobre totes les atraccions, tot i que encara no han precisat quin preu tenen, ja que algunes de les queixes eren els 25 euros que s'han de pagar pel simulador de conducció d'un cotxe Ferrari o del preu per entrar el parc, que és de 60 euros. 

 

 



Comentaris
anonim
preu aigua ferrari land 3€ preu aigua port aventura 1.80€ a mes el menu del restaurant es el mateix que hi ha a un restaurant del parc, pero molt mes car... a part que no esta acabat ferrariland... es un fiasco molt gran!
5
Anonimo
La verdad es que me parece una verguenza, a demás de pagar el pase de port aventura que son 150 euros y únicamente te dejan asistir dos veces por temporada por 35 euros. Se han precipitado en todo , tendrían que haber esperado un poco más para abrir y dejas las cosas en condiciones , me parece que el parque es fenomenal , pero estoy de acuerdo que para tan pocas atracciónes tengas que pagar 60 euros y encima hartarte hacer colas.. la avaria rompió el saco! Un poquito mas de tiempo les ha faltado
1
vergonya
Es que és una vergonya. El que no poden fer és obrir el parc i que estigui tot a mitges. El dia que vam anar la nostra família va ser un desastre. Abans de les 3 de la tarda ens va ser impossible pujar a res. El simulador de vol, es va parar i no va funcionar fins a la tarda (i el parc tanca a les 5, puntual!) i la muntanya russa un descontrol total. vam fer 4hores de cua i no vam aconseguir pujar. (llençaven un tren cada 15-30 minuts) perque fallava. FATAL lamentable
0
Anonim
Jo encara no hi he anat i em sembla que trigaré bastant després de llegir varies crítiques. Portaventura s'ha enganxat els dits amb Ferrariland, per a ells es mes important omplir-se les butxaques a que un client gaudeixi del parc. Qui tot ho vol, tot o perd.
1

envia el comentari