Vila-seca alberga una jornada de gestió de marques i ‘rebranding’

Les jornades giren al voltant de les empreses turístiques i la competitivitat
La jornada tindrà lloc a la Facultat de Turisme i Geografia el dia 27 d'abril. | TarragonaDiari.cat

 

El 27 d’abril es podrà assistir a Vila-seca a la jornada «El rebranding és la qüestió? Nous reptes per a les marques turístiques», que tractarà la gestió de marques i la competitivitat empresarial en el sector turístic. En aquesta jornada es tractaran casos de reposicionament de marques de destinacions, hotels i estratègies de captació d’audiència. 


La jornada comptarà amb la participació de diversos experts en turisme i estratègies comercials com Conrad Llorens, CEO de SUMMA Branding i president d’Aebrand. Les conferències i taules rodones duraran tot el matí, des de les nou fins a la una del migdia.

 

Les inscripcions estan obertes, i l’acte tindrà lloc a la Facultat de Turisme i Geografia a Vila-seca. La jornada està organitzada pel Laboratori d'Innovació i Intel·ligència Turística del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, amb el suport de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili.




Comentaris

envia el comentari