Valls, capital del vi

La cinquena edició de la mostra de vins de la DO Tarragona «Music Valls de Vins» va aplegar el cap de setmana passada més de 3000 persones al Pati de Valls amb un gran èxit en nombre tasts de vi, de consum de tapes de l'Associació de Restauradors de Valls i d'activitats musicals i de ball. El nou format, inaugurat el 2016, està consolidat i els organitzadors ja estem pensant a fer créixer la mostra, de la mateixa manera que desitgem que d'aquesta manera Valls es converteixi per uns dies en un referent en el món del vi, com ho són les fires de Falset o de Vilafranca del Penedès, per citar només dos exemples coneguts.



La «Music Valls Va de Vins» és el resultat de la col·laboració de moltes persones, empreses i entitats que amb esforç i dedicació, a poc a poc, han aconseguit aixecar la mostra fins a esdevenir un punt d'atracció de visitants, un potent acte de promoció de la ciutat (divendres i dissabte els restaurants de la ciutat estaven a vessar) i un element més de capitalitat dins de l'espai geogràfic i econòmic del Camp de Tarragona. Per això, vull agrair molt sincerament la feina feta a totes les persones que participen en aquest esdeveniment de ciutat: DO Tarragona, Cooperativa de Valls, cellers, restauradors, personal municipal i empreses. Sense ells aquest èxit de ciutat no hauria estat possible.



En el rerefons de tot hi ha el trasllat de la seu de la DO Tarragona a Valls i la col·laboració d'aquesta amb l'Ajuntament de Valls, des de fa més de 3 anys. Aquesta podríem dir que és una de les peces clau perquè Valls aconsegueixi que el seu nom sigui sinònim de cultura del vi. Més enllà del fet que la participació de cellers de l'Alt Camp és molt important en aquesta entitat, més enllà que del fet que el sector primari segueix tenint una forta presència en l'economia local, més enllà de l'actitud proactiva de la Cooperativa de Valls i dels restauradors de la ciutat, és la voluntat de cooperació i el treball pel bé comú el que ens assegurarà el camí cap a un enfortiment del sector a través de la sensibilització, de la promoció i de l'obertura a nous mercats.




Comentaris

envia el comentari