Crema a Reus un autobús que connectava la ciutat amb Salou

Mig vehicle ha quedat calcinat
L'autobús cremant a Reus. | Irene Navarrete

 

A dos quarts de tres del migdia d'aquest dimarts, 8 d'agost, els Serveis d'Emergències de la Generalitat han rebut l'avís d'un incendi a Reus. Concretament a la carretera de Salou, just davant del restaurant de menjar ràpid McDonald's, un autobús de l'empresa Plana que connectava la ciutat amb Salou s'ha encès. Les flames han calcinat la meitat del vehicle però no hi ha cap passatger ferit. Hi han treballat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i diversos agents de la Guàrdia Urbana.

 

L'autobús en flames a Reus. | Irene Navarrete

 




Comentaris
Isa
Esto es el Plana nuestro de cada día. Algún día tendremos un disgusto.
3
gabi
Sólo leer el enunciado de la noticia hay pocas posibilidades de no hacertar de que empresa. .. es jejeje
2
jane
Cada estiu crema algún autobús del Plana, ja es tradició. Esperem que ningú es faci mal.
2
joan
tela como esta la plana,.,.,,de lo que era a lo que es...no se que opinaran los dueños
2
pep
OTRO PLANA ???? NO M'HO PUC CREURE, JAJAJJAJAJAJJAJA. QUINA TELA
1
alex
sisii pero es el que mes autobusos té! Pringats!
5
Ximena
No sé si los dueños estén muy preocupados, pero mi padre conducía este bus y el susto aún no se nos ha ido aún.
0
Karen
Los planas siguen como hace 30/años cuando nos llevaban de Cambrils a Tarragona a estudiar que pena que los dueños no lo vean,quizas es que pasan de todo
2
Georege
Es normal, al que volen fer, diners i no als preocupe res mes i si ja alguna desgracia no pasa res pague la asegurançe i "que el ritmo no pare no".
0
Salou
Ya se saben las artimañas que hacen los mecánicos de Plana para que sus autobuses pasen las ITV, lo grave es que la Generalitat les de las concesiones con sin garantías de autobuses de pocos años, luego queremos que venga turismo de calidad y les ofrecemos unos servicios tercermundistas.
0
nolosabes
si os dais cuenta PLANA tiene monopolio en autobuses en Tarragona provincia así que por lógica y estadística si pasa algun accidente con algun autobús que no sea urbano ,va a ser la empresa PLANA...basta ya de criticar por criticar sin saber y sin sentido por internet ,un autobús rulando todo el día los 7 días de la semana te pega un calentón de verano y se incendia en 5 minutos ...es lo que hay...soy mecánico
1

envia el comentari