Reus potenciarà la seva promoció exterior aprofitant la capitalitat cultural catalana

La ciutat participarà en fires a Londres i a Madrid, entre altres punts, i sumarà esforços amb l'Aliança turística de la Costa Daurada
La regidora Montserrat Caelles. | Carla Bergadà

 

Aprofitant la celebració de la Capital de la Cultura Catalana Reus 2017, amb la intenció de reforçar la promoció de la ciutat i els seu principals atractius turístics, la ciutat participarà en les diferents fires i jornades turístiques en els propers mesos. Enguany, a més del material de promoció turístic propi, Reus Promoció incorporarà informació dels actes que s’organitzen en amb motiu de la capitalitat, com un dels principals atractius turístics de la visita a la ciutat. Per aquest any, també s’ha dissenyat una imatge conjunta que serà present a tots els estands de les fires i promocions en les quals participi Reus Promoció.


Reus Promoció i la Capital de la Cultura Catalana sumen esforços amb objectius comuns: contribuir al posicionament turístic i cultural de Reus, especialment en el públic final i potencial visitant de la ciutat; i establir contactes professionals per a impulsar futures accions de promoció i captació de nous visitants. En aquest context, l’estratègia de Reus Promoció per a la projecció de la ciutat passa per cinc punts: presència i participació en fires i promocions exteriors, promoció conjunta amb l’Aliança turística de la Costa Daurada, presència en fires, congressos i esdeveniments esportius que s’organitzen a la ciutat, edició i difusió de nou material promocional i aprofitar el potencial de la Capital de la Cultura Catalana Reus 2017.

 

Reus participarà en un total de cinc fires, en les quals difondrà els actes culturals i on les degustacions de «Vermut de Reus» tindran un paper destacat. Seran les següents: Londres, 23 d’abril. Madrid, Centre Cultural Blanquerna, 22 i 23 d’abril. Falset, Fira del Vi, 29, 30 d’abril i 1 de maig. Terrassa, Fira Modernista, 13 i 14 de maig. i Cambrils, Fira Marítima, 11, 12, 13 i 14 de maig.

 

El material amb què es difondran els actes. | Carla Bergadà

D'altra banda, Reus Promoció també participarà en diferents accions de promoció conjunta amb l'Aliança turística, amb els patronats de turisme de Salou, Cambrils i La Pineda Platja, entre les que cal destacar la Fira B Travel Barcelona —del 21 al 23 d'abril— i la Fira Map Pro París —del 26 al 29 de setembre. L'agència també se sumarà amb un estand en diferents fires, congressos i esdeveniments culturals i esportius que es realitzaran a la ciutat durant l'any, i que comptaran amb una important afluència de visitants. Serà en aquests punts on es distribuirà el material promocional editat per la Capital de la Cultura Catalana: fulletons, agenda d'activitats, el diari de la Capital... Han elaborat una nova eina de promoció de la ciutat, que presenta de manera atractiva els principals recursos de turisme de Reus.



Comentaris

envia el comentari