La MIDIT organitza un seminari per crear productes turístics de les 'Terres de Mestral'

La Mancomunitat d'Iniciatives per al Desenvolupament Integral vol millorar els mecanismes de promoció i comercialització de les empreses turístiques de la destinació
El consistori vol donar a conèixer els productes de les "Terres de Mestral" | ReusDiari.cat

 

La Mancomunitat d'Iniciatives per al Desenvolupament Integral del territori de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip (MIDIT) ha organitzat un seminari de formació i assessoraments individualitzats, adreçat a les empreses turístiques de la zona, per a la promoció i comercialització de productes turístics de descoberta de les Terres de Mestral. "Terres de Mestral” és la marca turística amb què es dóna a conèixer des de fa dos anys el territori que aglutinen els tres municipis.


Amb aquest seminari, que tindrà lloc entre els mesos de març i abril a l’Hospitalet de l’Infant, la Mancomunitat pretén donar visibilitat als productes estructurats durant el 2016, millorar els mecanismes de promoció i comercialització de les empreses turístiques de la destinació, aconseguir augmentar l’estada i la despesa del turista a la destinació; i afavorir la desestacionalització de la demanda.

 

Durant les diferents sessions es tractarnn objectius com: «Elements clau de competitivitat de la pàgina web turística», «Estratègies innovadores per a la promoció dels nostres productes turístics» o «Eines i instruments de comercialització per a la millora de la competitivitat de l'empresa». A més, la participació en aquest projecte és totalment gratuïta i hi poden participar totes les empreses que hi estiguin interessades. 




Comentaris

envia el comentari