Festes roig-i-negres

La febre roig-i-negra que viu Reus no s'atura. És cert que l'equip ha patit una davallada de resultats en les últimes jornades. De mica en mica, tots plegats ens anem fent una idea més real de la dificultat d'aquesta categoria. Divendres, al camp del Valladolid, una jugada a pilota aturada va deixar sense premi el conjunt de Natxo González. El balanç és de set punts guanyats dels últims 27 disputats. Més enllà d'aquesta ratxa, però, la il·lusió que genera l'equip continua ben viva.

 

El Tió i els Reis d'Orient han esdevingut un bon termòmetre per mesurar aquesta febre. Els productes roig-i-negres han estat un reclam aquestes festes nadalenques. Les etiquetes #ElTióDelReus i #ReisDelReus que va promoure el club a les xarxes socials han tret fum aquests dies. No han estat poques les persones, adultes i petites, que aquest hivern han desembolicat un regal del CF Reus. Sigui una tassa, una dessuadora o el producte estrella: la samarreta oficial del primer equip.

 

Una vegada més ha quedat constatat l'impacte d'aquest projecte a la ciutat. Mai abans, un equip de la ciutat havia generat un fenomen similar. Fa uns mesos es presentava un informe augurant que l'ascens representaria un impacte econòmic milionari per a la ciutat. Dubto molt que això acabi sent així, però és igual. Tampoc es tracta d'això. En una ciutat que en molts aspectes va cap a caiguda, està bé tenir un generador d'il·lusió com és el CF Reus. Sí, ni que sigui en una cosa tan banal com és el futbol. Només per aquest fet, ja ha valgut la pena tot plegat. I que duri.

 

Arnau Borràs és responsable d'EsportsdelCamp.cat




Comentaris

envia el comentari