L’anunci de vins de la Catalunya-nord protagonitzat per la Colla Vella

L’ex-cap de colla dels de la camisa rosada, Manel Urbano, se n’ha fet ressò via Twitter ironitzant sobre la polèmica dels drets d’imatge de les colles castelleres
L'anunci dels vins Dom Brial amb el 2 de 8 sense folre de la Vella al Concurs de Castells 2014 | Manel Urbano

 

En plena guerra pels drets d’imatge en les retransmissions castelleres, fora de Catalunya la imatge dels castells es continua fent servir com a reclam publicitari. L’últim cas, el de la marca de vins de la Catalunya-nord Dom Brial. El cartell de l’empresa mostra el 2 de 8 sense folre que la Colla Vella dels Xiquets de Valls va carregar al Concurs de Castells del 2014 a Tarragona.


L’anunci té dos lemes més. El primer, «producte de França», i el segon, la frase «de tot arreu les mans son esteses fins formar una creu». L’ex-cap de colla dels de la camisa rosada, Manel Urbano, se n’ha fet ressò via Twitter, fent broma al voltant de la polèmica sobre els drets d’imatge de les colles castelleres.

 

 

No és el primer cop, i segurament no serà l’últim, que a l’estranger fan servir els castells com a reclam publicitari. La cadena de restauració Mas Q Menos va fer servir la imatge del 3 de 10 amb folre i manilles carregat per la Colla Jove Xiquets de Tarragona al Concurs del 2014, per il·lustrar l’anunci d’un dels seus establiments de restauració a Londres. En concret, promocionava un «menú espanyol» amb la fotografia del 3 emmanillat en plena caiguda. Una forma curiosa d’anunciar un producte.




Comentaris

envia el comentari